WEKO3
インデックスリンク
アイテム
スケーリング・クエスチョンを用いた授業研究 その1 : 授業評価の観点の検討
https://ehime-u.repo.nii.ac.jp/records/1025
https://ehime-u.repo.nii.ac.jp/records/1025cc5e7169-0655-4510-a565-3ddb833ea4ff
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
AA11987685_2007_54-05.pdf (2.3 MB)
|
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2011-05-17 | |||||||||||
タイトル | ||||||||||||
タイトル | スケーリング・クエスチョンを用いた授業研究 その1 : 授業評価の観点の検討 | |||||||||||
言語 | ja | |||||||||||
タイトル | ||||||||||||
タイトル | The assessment of counseling lecture by using scaling question method. Part 1 : The focus on three following view points (1) a level of student's comprehension, (2) an increase/decrease in the intellectual interest and (3) a style of lecture | |||||||||||
言語 | en | |||||||||||
言語 | ||||||||||||
言語 | jpn | |||||||||||
資源タイプ | ||||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||||
著者 |
相模, 健人
× 相模, 健人
× 吉野, 飛鳥
× 田中, 美沙
|
|||||||||||
書誌情報 |
ja : 愛媛大学教育学部紀要 巻 54, 号 1, p. 37-41, 発行日 2007 |
|||||||||||
ISSN | ||||||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||||||
収録物識別子 | 1349-7243 | |||||||||||
書誌レコードID | ||||||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||||||
収録物識別子 | AA11987685 | |||||||||||
著者版フラグ | ||||||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |