ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. B_02 愛媛大学教育学部紀要
  2. vol.59(2012)

Effects on Learners' Consciousness and Products by Four Feedback Methods in English Writing : Whether Peer Correcting Feedback is Efficient for Japanese EFL Senior High School Students

https://ehime-u.repo.nii.ac.jp/records/1383
https://ehime-u.repo.nii.ac.jp/records/1383
3c0792ae-d3c7-4383-a97f-4136dd926c80
名前 / ファイル ライセンス アクション
AA11987685_2012_59_18.pdf AA11987685_2012_59_18.pdf (328.1 kB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2012-11-21
タイトル
タイトル Effects on Learners' Consciousness and Products by Four Feedback Methods in English Writing : Whether Peer Correcting Feedback is Efficient for Japanese EFL Senior High School Students
言語 en
言語
言語 eng
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
その他(別言語等)のタイトル
その他のタイトル 英語ライティングにおける4つのフィードバック方法による学習者の意識と作文量への影響 : ピア評価は日本人高校生に有用であるか
言語 ja
著者 MATSUZAWA, Hironori

× MATSUZAWA, Hironori

en MATSUZAWA, Hironori

Search repository
YAMAGUCHI, Tomoko

× YAMAGUCHI, Tomoko

en YAMAGUCHI, Tomoko

Search repository
書誌情報 ja : 愛媛大学教育学部紀要

巻 59, p. 169-178, 発行日 2012-10-31
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 1349-7243
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA11987685
著者版フラグ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-07-25 11:31:29.828844
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3